Rešitve, ki jim zaupajo že več kot 30 let.

Prodaja:
  • Zanesljiva in enostavna rešitev v skladu z zakonodajo štirih držav (SLO, CRO, SRB in BiH)
  • Prilagodljivost razni blagajniški strojni opremi
  • Možnost dela s pomočjo miške, tipkovnice ali zaslona na dotik
  • Omogoča lastno nastavitev hitrih gumbov (vrečke, kruhi, tehtani izdelki …)
  • Delo na mreži omogoča centralizirano številčenje računov, takojšen vpogled v dejanske zaloge in ustvarjeno prodajo in nabavo …
  • Program podpira povezavo s tehtnicami na blagajni
  • Možnost povezave z bencinsko črpalko
  • Možnost ročnega vnosa popustov na artikel ali cel račun
  • Možnost prodaje s spremembo cene
  • Možnost prodaje po cenikih ali dogovorjenih rabatih za kupce
  • Ambulantna prodaja
  • Napredne akcije (vezani nakupi, več je ceneje, pogojeni popusti, kuponi …)
  • Bonitetni sistem za kartice zvestobe (popusti za člane, kuponi, zbiranje točk …)
  • Možna prodaja in razknjižba zalog po sestavnicah
  • Integracija plačila s pametno denarnico VALÚ
  • Možnost dodajanja lastnih posebnih načinov plačila (dobroimetja članov)
  • WOLT integracija s samodejnim prenosom artiklov in zalog na njihovo spletno stran
  • ECR povezava s POS terminali (BANKART, ZVT, HOBEX …)
  • Integracija za izdajo digitalnih računov (noprintZ)
  • Pošiljanje e-Računov (izvoz e-Sloga ali pošiljanje preko SETCCE-ja)
  • Samodejno naknadno pošiljanje nepotrjenih računov na FURS v primeru izpada omrežja
Nabava/naročanje:
  • Možnost uvoza elektronskih dobavnic
  • Možnost dela s pomočjo ročnih terminalov/dlančnikov
  • Min-Max optimizacija naročanja
  • Optimizacija naročanja blaga na podlagi prejšnjih prodajnih rezultatov
  • Naročila preko RIP sistema
Centralizacija, prenosi in varnost:
  • Možnost nadzora nad artikli, dobavitelji, blagovnimi skupinami … v poslovalnicah preko centralnega šifranta
  • Možnost centralne izdelave in pošiljanja akcij v različne poslovne enote
  • Možnost skupnih pregledov in analiz za več poslovnih enot
  • Izvoz rezultatov v Excel
  • Samodejni prenosi podatkov za razne računovodske servise
  • Samodejni prenos na centralni strežnik za pregled in analize
  • Izmenjava dokumentov preko RIP sistema
  • Centralno pošiljanje e-Računov
  • Možen izvoz za spletno trgovino
  • Možnost samodejnega sprotnega varovanja podatkov
Namestitev in podpora:
  • Pregled strojne opreme pred namestitvijo programa
  • Prikrojitev programa glede na vaše želje in potrebe
  • Prepis podatkov iz prejšnjega programa (če je omogočen izvoz)
  • Prijava trgovine na FURS
  • Izdelava internega akta
  • Uvajanje v program
  • Razumljiva navodila
  • Takojšnja podpora v primeru težav ali vprašanj
Samopostrežna blagajna:
  • Vodenje kupca preko vseh korakov nakupa
  • Avtomatizirano elektronsko plačilo blaga (Bančne kartice, VALÚ …)
  • Krajše čakalne vrste za kupce
  • Izboljšanje učinkovitosti zaposlenih v prodajalni

POMOČ STRANKAM




Dežurstvo:
Vsak delavnik, vikendi in prazniki
+386 (0)41 747 603
7.00 - 24.00

x